اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار هم زمان با عید غدیر 

اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار هم زمان با عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: به مناسبت عید غدیر، گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، چندین اجرای خیابانی دارد و در همین راستا بچه های گروه در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل، مانند گذشته اجراهای موفقی داشته باشند.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش رو بودن عید غدیر گفت: به مناسبت عید غدیر، گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، چندین اجرای خیابانی دارد و در همین راستا بچه های گروه در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل، مانند گذشته اجراهای موفقی داشته باشند.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: قرار است در ایام غدیر سرودهای امام علی علیه السلام و امام مهربان را اجرا کنند و از آنجایی که با توجه به شیوع کرونا امکان تمرین گروهی نیست بنابراین بچه ها در منزل تمرین در حال تمرین هستند.

عباس زاده عنوان کرد: اولین اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، هم زمان با شب عید غدیر و در محل میدان حاج قاسم سلیمانی است تا از این طریق یاد و خاطره سردار دل ها را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به این که دومین اجرای خیابانی نیز هم زمان با روز عید غدیر و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر می باشد، بیان کرد: در ابتدای صبح روز عید گروه سرود شهید پایدار در مقابل واحدهای آپارتمانی مسکن مهر بهشت زهرای جیرفت سرود اجرا کرده و سپس به دعوت کانون فرهنگی هنری شهید باکری به رودبار جنوب سفر کرده تا بعدازظهر در این منطقه سرود خیابانی اجرا کنند.

عباس زاده با بیان این مطلب که این ۲ سرود از سروده های سید صادق آتشی است، ابراز کرد: در اجرای سرود امام علی علیه السلام، خودم به عنوان تک خوان گروه با بچه ها همکاری می کنم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این یکی از برنامه های ایام کرونایی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، تمرین و آمادگی برای شرکت در سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان ترنم الهی است که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: زمان برگزاری این جشنواره از ابتدای تیر سال جاری تا پایان شهریور بوده و به صورت ویدئو کنفرانس اجرا می شود.

عباس زاده در خاتمه تاکید کرد: یکی از اهدافی که دنبالم می کنم پیشرفت و کسب موفقیت گروه سرود شهید پایدار در سطح ملی است که خوشبختانه تاکنون بچه ها موفقیت هایی را در این زمینه کسب کرده اند.

پایان پیام/ 586